piątek, 22 maja 2015

Przemyślenia, zdjęcia z The Sims 3

  Witajcie, niby mam za sobą matury, ustne zdane (jak poszły pisemne będę w stanie określić dopiero 30-tego czerwca) ale jednak nadal nie czuję się jakoś szczęśliwym człowiekiem. Myślałam, że po tych egzaminach dojrzałości (tak w ogóle ta nazwa wcale nie jest adekwatna do jej rzeczywistego znaczenia, ale cóż, polska edukacja pozostawia wiele do życzenia) będę mieć święty spokój i zacznę w końcu żyć. Teraz wszak nie mam pojęcia, co ze sobą począć, brak mi pomysłu na jakieś konkretne działania, to cud, że teraz tu piszę. Uprzedzam zatem, iż wszystko, co będzie w tym wpisie jest jak najbardziej nieprzemyślane, ale co tam. Chaos totalny tu zapanuje, lecz lepsze chyba to, niż nic - przynajmniej dla mnie, osoby, którą nicość zdaje się coraz bardziej pochłaniać.
  Więc co by tutaj? Hm... Przypominam wszystkim o II turze wyborów, tak, jakby ktoś o tym nie słyszał. xD Nie chcę się tu rozpisywać na tematy związane z polityką, bo z tego częściej wysnuwają się kłótnie, niż jakikolwiek pożytek, ale zaznaczam, że na Komorowskiego nie zagłosuję! Prędzej zdecyduję się na oddanie nieważnego głosu - może dorysuję budkę i zaznaczę np. Kazimierza Odnowiciela. To by dopiero był kandydat:
W obecnych czasach nieraz się słyszy, że Polska już nie jest taka, jak kiedyś. Za taką wolność walczyli nasi przodkowie? Bynajmniej! Teraz właśnie nadszedł odpowiedni i być może ostatni moment na to, aby spróbować wreszcie coś zmienić! Musimy odnowić naszą Ojczyznę! Kazimierz, syn Mieszka II i Rychezy powraca, by przywrócić świetność kraju. Kazimierz Odnowiciel - jedyny słuszny wybór! (efekt pisania rozszerzonej matury z historii, którą i tak zawaliłam)
  Wracając do tematu; w I turze głosowałam na Kukiza, zdobył ok. 20%, to dość dobry wynik, patrząc na fakt, iż praktycznie dopiero zaczął swoją przygodę w świecie polityki. Ponadto sondaże także nie wskazywały na taki rezultat. Zmieńmy obecny system, nie chcę pracować do starości, czy wyjeżdżać za granicę, żeby coś zarobić. Dobra, starczy o tym. "Bo tutaj jest, jak jest, po prostu i Ty dobrze o tym wiesz...", swoją drogą niezły kawałek. Gdy go słucham, to od razu przypomina mi się beztroskie dzieciństwo. Wtedy jednak nie czułam zbyt dobrze sensu tego utworu, za to teraz może rozumiem go aż za bardzo.

Jakiś czas temu, jeszcze przed maturami, grałam w The Sims 3 i dziś podzielę się z Wami screenami. Taki tam niekreatywny wpis. Pooglądajcie sobie:
Hm... A co to za nieporadna mina?
Cóż to za pulchna twarz? Przydałaby się siłowania na poliki.
W pełni ratownik, nawet pomalowana twarz, choć to mi bardziej kojarzy się z jakimiś kulturami prekolumbijskimi, wiecie Aztekowie, Majowie, Inkowie, ale nie wiem, dlaczego. Ta prawa pięść mówi "przywalę Ci". xD
Pełna powaga podczas obserwacji. Na jej terenie nikt nie zginie!
Ahoj przygodo!
Wyraźnie widać, że nadgarstek ją boli. Za dużo powieści się pisało.
"Myślisz, że naprawdę istniejesz? A co jeżeli żyjesz wyłącznie jako kogoś wyobrażenie..."
Relaks po dniu pełnym pracy... tak, akurat. Testing cheats enabled true jest w stanie zapewnić wszystko.
"Pamiętaj, uwierz w siebie, swoje siły, możliwości, umiejętności. Tylko to zagwarantuje Ci chwile radości." Jakie zdumienie.
Tutaj moja simka już jako podróżniczka. Wpatrzona w wizję swej przyszłości, dość brutalnej, jej ciało stanie się przekąską dla tygrysa, a pozostała padlina będzie rozszarpana przez stado wściekłych hien. Nie no, żartuję oczywiście, w simsach tak się nie da. Ale korzystając z okazji polecam wiersz Charles'a Baudelaire pt. "Padlina".
"Oh yeah! Rock & Roll!" Tutaj polecam: Slipknot - Psychosocial
"Dziś mój zenit, moc moja dzisiaj się przesili,
Dziś poznam, czym najwyższy, czylim tylko dumny;
Dziś jest chwila przeznaczona" 
fragment "Dziadów" A. Mickiewicza cz. III, akt I, scena 2., tzw. Wielka Improwizacja
Jej towarzysz, w sensie mieli razem szukać tego skarbu, nie żaden partner.
W podobnej scenerii.
Tajemniczy uśmiech, prawie jak u Mona Lisy.
Świadoma wyzwania.
Haha, jak oni śmiesznie tutaj wyglądają, tak niewinnie.
"Jest złoto, wreszcie kupię lustrzankę z kamerą full HD" myśli simka... dobra, to ja mam taki zamiar.
Łańcuch zerwany, drzwi odblokowane.
Na co komu siłowania, jak można przypakować w piramidzie, grobowcu.
O tak, udało się!
I emocje udzieliły się też na innej płaszczyźnie.
Już przez chwilę myślałam, że przez to zapomnieli o kufrze ze złotem, ale nie.
To już po wypełnieniu misji i zrezygnowaniu z kolejnych.
Czas na relaks, ach te mięśnie i aviatory. xD
Dlaczego by nie popływać w fontannie? 
Bo przysiąść trzeba.
Po co tam te szachy?
Trochę potańczyli, pamiętam jeszcze, że słuchałam wtedy Abandon All Ships - Take One Last Breath.
Aż naszła mnie ochota na grilla.
To już następnego dnia - w nocy nic się nie działo, najpierw przecież ślub by musiał być itd. xD Simka jest katoliczką, ale jej już chłopak ateistą. Ciekawe, czy te różne światopoglądy pozwolą im żyć w zgodzie. ;d

To by było na tyle, muszę już iść coś zjeść. :) Chyba jeszcze napiszę. 

6 komentarzy:

  1. Też nie miałem co ze sobą zrobić po maturze, wiec zająłem się fitnessem z Ewą Chodakowską :D Wiem, to ostatnie, czego świat mógł się po mnie spodziewać, ale cóż, nuda zmienia człowieka :D Mam nadzieję tylko, że coś dobrego z tego wyjdzie, O, widzę, że zdradziłaś The Sims 2 :P Ja tam późniejszych wersji mojej ukochanej gry nie trawię XD A ja w pierwszej turze głosowałem na Grzegorza Braun, ponieważ po zapoznaniu się z programami wyborczymi, spotami i wszystkimi innymi informacjami stwierdziłem, że ten kandydat najbardziej do mnie przemawia. Teraz zamierzam zagłosować na Andrzeja Dudę :) Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grać w simsy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja bym w takim razie na Jagiełłę głosowała, chyba mój ulubiony król Polski :p Ja na pewno na Dudę bym nie głosowała, ale nie wiem czy to nie byłoby złamanie tej całej ciszy wyborczej, więc nie napiszę czemu D:
    O, jak kupisz lustrzankę to pochwal się co stworzysz :)
    Ten sim jest całkiem ciekawy. A pulchna twarz dodaje Twojej simce uroku :D Jakie ładne cytaty! Zaraz je sobie skopiuję i zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie byłam u ciebie na blogu ale jak tylko weszłam to od razu miałam takie uczucie ; "Już kiedyś tu byłam."
    Simsy<33

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Egzamin dojrzałości? Świetna nazwa. I świetne kłamstwo. Jeśli dojrzałym znaczy znać kolejne etapy oddychania wewnątrzkomórkowego, a nie wiedzieć, jak płaci się czynsz lub wysyła paczkę na poczcie, to chyba coś jest nie tak. Mam jeszcze rok, dzięki Bogu, bo gdybym teraz miała wkroczyć w tę dorosłość z niewiedzą co chcę robić i również tą niewiedzą dotyczącą załatwiania zwykłych dorosłych spraw, to chyba nie przyszłabym na te matury. Życzę powodzenia! Może tylko ja czuję się taką małą ofiarą biegnącego czasu.
    The Sims. Mam trójkę, widzę u Ciebie podróże. Bardzo lubiłam. :) Ostatnio przestałam w nie grać, bardziej wzięłam się za gry RPG (pisałam o tym w poście na moim blogu. Ale nie najnowszym, a poprzednim, jeśli jesteś zainteresowana). Nie chcę przytaczać Ci całej smutnej historii mojego ostatniego tygodnia, ale skrótowo po kupnie gry niestety nie leci ona na moim biednym starym laptopie i nici z wykorzystania wolnego czasu na taką świetną i obiecującą rozgrywkę. Przepraszam, zagaduję...
    Pozdrawiam ciepluchno, trzymaj się! :)
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak, daj znać u mnie na blogu a od razu się odwdzięczę:)


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napiszesz komentarz? Będzie miło, lecz czułabym się bardziej usatysfakcjonowana, jeśli zagości w nim trochę kreatywności, odwołania się do chociażby fragmentu notki. Zresztą co ja się będę rozpisywać - nasze słowa świadczą przecież o nas samych.