niedziela, 21 września 2014

Muzyka, marzenia, wspomnienia Emmy

 Serdecznie Was witam, drodzy czytelnicy! :D Mówi się, iż wszystko ma swój czynnik sprawczy, a przynajmniej jeśli chodzi o zagadnienie stworzenia świata. Chodzi mi jednak o to, że do wykonania co niektórych  rzeczy potrzebujemy inspiracji. Czasem zdają się one być pozornie niezbyt wielkie. Jak np. dzisiaj wieczorem coś mnie skłoniło napisać wreszcie post - dokładniej nastąpiło to dzięki komentarzom oraz...
tak, temu zdjęciu. ;D Możecie sobie zadać teraz pytanie "dlaczego?". Wyjaśniam: jeśli by ktoś nie wiedział są na nim David Guetta (mój ulubiony DJ, kompozytor) oraz Jared Leto (wokalista 30 STM, rockowego zespołu, którego jestem fanką). Moi idole spotkali się i zrobili razem fotkę. Mnie na serio to cieszy. Czemu właściwie? Sama nie wiem. Guetta dodając to na fb napisał "I feel like I just met my brother!!!" i też przyznam, że są podobni, a co tam. Bardzo chciałabym, aby kiedyś nagrali razem jakiś kawałek. To by mogło być połączenie moich obu ulubionych gatunków; rocka i electro. Postacie te więc ukazują moje zamiłowanie do tych obu rodzajów muzyki. Pozytywna energia do mnie wróciła, yeah! Przyda się na kolejny tydzień nauki.
Dorzucam jeszcze takie obrazki wyszukane w necie, rzecz jasna:
"Jeśli masz dosyć odwagi, żeby marzyć, wszystko jest możliwe!" Jared Leto
Tak mnie coś wzięło na pozytywne myślenie. Teraz wszystko wydaje mi się takie osiągalne. ;D Ludzie, uwierzcie w siebie! Wiele z Was ma swoje talenty, pasje, a nie wiedzieć czemu boi się je wykorzystać. Chcecie w przyszłości żyć szczęśliwie? To działajcie, znów zacytuję lidera 30STM "Do Or Die" (to również tytuł piosenki). Czas na decyzje większość z Was ma pewnie jeszcze przed sobą. Wykorzystajcie to, bo inaczej za parę lat będziecie żałować. Niektórzy z Was pewnie potrafią śpiewać, grać na instrumentach, tańczyć... i wiele różnych zdolności posiadacie. Inni wiele by dali, żeby mieć takie talenty, jak Wy, naprawdę. :)

Teraz taka druga część wpisu:
Zatem wspomnienia, jak je właściwie odtwarzamy? Może widzimy w myślach urywki jakiś zdarzeń, po prostu obrazy. Będę więc tu dawać mniej tekstu niż dotychczas. Słowa posłużą nakreśleniu sytuacji, przedstawieniu pewnych faktów, dopełnieniu. Zresztą z pewnością chętniej pooglądacie screeny z The Sims 2 - nie są nowe, mogą mieć trzy lata, a inne i tak różnią się o rok, trochę je zbierałam. Mamy szkołę, toteż czas jest istotny, fotki ogląda się szybciej. Z góry też zaznaczam, iż wypowiedzi będą raczej w stylu potocznym, a dokładniej takim, który używałam może z trzy lata temu, żeby lepiej oddać koloryt przeszłości. Tekst, który teraz zamieszczę, to wspomnienia Emmy Czartoryskiej (pisane z jej perspektywy w czasie teraźniejszym, gdyż chcę trochę odmiany i jestem ciekawa, co z tego wyjdzie), głównej bohaterki mojej niby "powieści" - jak na razie przerywam jej tworzenie.

 "Pamiętam, przeprowadziliśmy się do nowego miasta...
 Rodzice coś załatwiają, a my - mój brat Marius, moja najlepsza kumpela Agnes White, jej siostra Ashley i brat Robert oraz ja Em - spędzamy czas na jakimś wolnym terenie. Znajduje się tam maszyna do puszczania baniek mydlanych czy coś takiego. Niestety są tylko cztery miejsca i Ash się teraz z nami nie bawi.
Nowa miejscówka, czas więc wznieść toast. Robitzu przynosi szampana i gotowe. Nieoczekiwanie podchodzi do nas jakiś starszy mężczyzna. Chce się dołączyć? No niech już będzie z litości, ale tylko jeden kieliszek! W końcu to my świętujemy.
~~
Blondynka - Agnes, 
chłopak w czarnych włosach - Marius, 
dziewczyna w brązowych - Emma, 
w czarnych - Ashley, 
nastolatek w brązowych - Robert
~~
Nadszedł ten magiczny wieczór... Okay, wielkich rewelacji nie ma, lecz i tak w takim towarzystwie czas musi być świetnie spędzony. Ognisko, pianki - czegóż więcej chcieć? Podobna scena była w Kac Vegas w Bangkoku, przed wieczorem kawalerskim. Alan coś sknocił jak zazwyczaj i dosypał takiego towaru, że towarzysze ponownie mieli trudności z odtworzeniem wydarzeń poprzedniej nocy. Wracając do rzeczywistości u nas takiej akcji oczywiście nie ma. No bo co by powiedzieli nasi rodzice?"

 "Ma być melanż, ale teraz już widzę, że zapowiada się raczej zbiorowe spotkanie. Jesteśmy w domu sióstr White. Robert i Ashley pierwsi do piwa, proszę, jakie zgodne rodzeństwo. Zaznaczę, iż dziś pijemy w kubkach. Ktoś się nawet postarał o automat z cigarettami (czyt. sigaretami, tj. papierosami z ang.). W tle mimo wszystko muzyka, najczęściej Davida Guetty np. "Little Bad Girl".
Siemasz Cody, napój dobry? Na pewno, aż oczy mu się świecą. Ashley urządza sobie natomiast pogawędkę z Rachel. W ogóle to podobają mi się te fotele, w takim klasycznym stylu. Rodzice wiedzieli, co wybrać córkom. Nie sądzę jednak, aby byli świadomi, że potem ich syn będzie tak chlał tu na potęgę. Żartuję w tym momencie, ale i tak muszę za chwilę iść podenerwować Robitzu. W końcu to mój były.
Siedzi teraz koło Ash i swojej dziewczyny Holly-dolly jak to lubię dodawać do jej imienia. Dyskusja o pacyfizmie z bratem jednak bardziej mnie wciągnęła. Dodam, że moje czerwone teraz włosy bardzo mi się podobają. Mam się za buntowniczkę i idee hipisowskie są mi raczej niezbyt bliskie.
Nie chcąc przerywać zapewne fascynującej pogawędki szczęśliwej pary, przysiadłam się do Agnes. Jej nowa fryzura również wymiata. Teraz ja sobie piję i słucham kumpeli. Mam wrażenie, że ten Stu się na nas gapi, a właściwie na Agnes - w tej chwili dla niepoznaki patrzy się przed siebie. Niech Marius lepiej strzeże swojej dziewczyny.
No tak, a mój brat tutaj rozmawia sobie przy piwie z jej siostrą. Cody, mógłbyś być chociaż jednym porządnym i nie palić. Zawiodłeś mnie. Na podłodze już kubek? To co to będzie pod koniec?
No mam cię! Ten cigarette widzę nie służy ci. Odpycha cię? Powiem o wszystkim twojemu ojcu! Okay, tylko żartuję. W tle leci Benny Benassi vs. Public Enemy - Bring The Noise (Pump-kin Remix).
Normalnie wbiło nas w kanapę, a Rachel chyba nie najlepiej się czuje. Co jest w tych cigarettach, pytam się? Kto wie, skąd pochodzi ten automat?
Agnes jest wreszcie obok Mariusa. Muszę przyznać, że jedzenie z Mc Donalda rządzi. Zaraz wezmę sobie hamburgera i moje ulubione jedzenie czyli frytki."

 Pragnę tylko dodać, że opisane wydarzenia są przeszłością Em z powieści. Ciekawe, czemu dziewczyna na studiach przestała palić? No i trochę się ogarnęła z imprezami. Czyżby studia zmieniały człowieka? Z niektórymi jednak jest właśnie na odwrót, zwłaszcza w akademikach. Ale nie ważne. Ten wpis może nie jest zbyt długi, ale zastanawiam się nad koncepcją "minimum słów, maksimum treści" - jak to bywało w stowarzyszeniu Awangardy Krakowskiej. No dobra, mi wiele do tego brakuje, a właściwie to na odwrót, gdyż powinnam pisać mniej. ;)
Uaktualnienie z 22.38.:
Właśnie wygraliśmy w siatkówkę! :D Polska zwyciężyła z Brazylia, jesteśmy mistrzami świata!!! Coś pięknego. No i jeszcze na TVN 7 leci jeden z moich ulubionych filmów "Gladiator".
Zatem to wszystko. Na razie. :D Stay positive!

57 komentarzy:

  1. Simsy mnie przerażają, nigdy nie rozumiałam, o co w nich chodzi. Co do Jareckiego, to, kurde, naprawdę mądry człowiek. Doszedł do czegoś w życiu i dobrze, bo sam właśnie o to walczył
    Nie przepadam za elektroniczną, toteż nie wiedziałam, jak rzeczony Guetta wygląda.... Wow, faktycznie jak bracia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie napisałaś to wspomnienie ;). Ale jakoś bardziej mi się podobał poprzedni styl postów c:. Wow, z Emmy niezłe ziółko było :o.
    Mnie jesień przytłacza, no i nie mogę ,,Stay positive!" ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  3. David Guetta i Jared
    Fajnie napisałaś twój styl pisania i używane w nim słowa są takie dorosłe :O
    Ja sama nie umiałabym tak piękne tego ująć :)
    Zgaduje pewnie że jesteś w 2-3 liceum :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mecz ogladalam, ale gladiatora nie lubię :D
    obserwujemy?
    http://lejzita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jared! ♥ kocham go :) jestem echelon poza tym :D
    obserwuję i liczę na rewanż! :)
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywny wpis! ; )
    Co do drugiej części, to jak tylko znajdę chwilę czasu to muszę przeczytać poprzednie części!

    ile-warte-sa-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, tez gram w simsy, mam już 4 :DDDD

    Obserwacja za obserwacje? Daj znać u mnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeejku jak ja dawno nie grałam w tę grę ! :(
    Fajny post !

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam sie na obserwację wymienną :)Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. interesujące wspomnienie :)

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pozytywna notka :D http://maurycyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis ;). Całe szczęście, że Polska wygrała :)
    zamiedzaidalej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Polska mistrzem świata ! <3
    obserwuje i liczę na rewanż ;)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym chciała mieć simsy 4. Też bardzo lubię muzykę :)
    im-mags.blogspot.com

    obs?

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację, świetnie by było, gdyby David i 30 STM nagrali razem jakiś kawałek! *o*
    Ciekawie piszesz posty, obserwuję :3
    Jeśli mój blog też Ci się spodoba i oczywiście jeśli chcesz, to też zaobserwuj ;)

    xx,
    stay-really.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam simsy <3
    Uwielbiam Jareda <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. OO Jared. Lubię ich utwory choć fanką nie jestem, ale bardzo fajnie grają. Ale podobni. na początku nie mogłam ich rozróżnić. Jak ja kocham simsy. Nie mogę się doczekać aż kupię sobie The sims 4 :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam The Sims! Pomimo, że wielu twierdzi, że jestem już "za stara" to mam prawie całą kolekcję 3 częsci :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od dawna mam całą kolekcję The Sims 2, miałam 3, a teraz na 18-nastke siostry planuję kupić 4. Tak na dobre wspomnienia naszego dzieciństwa xd.
    Bardzo fajny blog!. Może wspólna obserwacja?
    http://kitomotoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. następny świetny post :D spełniasz sie w tym co robisz :) duzy szacunek :D
    dziękuję, że odwiedziałas mój profil... zapraszam częśćiej a takze zachęcam do obserwacji bedzie mi bardzo miło <3
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życie jest zbyt krótkie, by się troszczyć i zamartwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaobserwowałam twój blog, ponieważ uważam że jest świetny :-)
    Od bardzo niedawna też prowadzę bloga, więc byłoby miło, gdybyś zajrzała :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja obserwuję od samej propozycji xdd
    http://kitomotoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo ciekawy blog i jest w świetnej klimatyce :D To lubię wieć już zaczęłam obserwować :)

    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne screeny!
    Obserwuję i liczę na rewanż, o ile mój blog Ci się spodoba.
    Piszę głównie o swoich przemyśleniach, modzie oraz wszystkim, co mnie interesuje. Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. warto być optymistycznym ;) i to prawda, ze wszystko jest stworzone za sprawą jakiegoś impulsu ;) co do opowiadania to średnio w moim typie, ale każdy ma inne zdanie ;)
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie grałam w simsy ale wydają się ciekawe.

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne opowiadanie!
    Uwielbiam Marsów i nie byłabym zła gdyby nagrali jakiś kawałek z Guettą :)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł na takie opowiadanie! Zapraszam do siebie + obserwuje i myśle że się odwdzięczysz! Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowity pomysł ;)
    Bardzo lubie simsy *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Choice? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie ujęte - nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super!

    Mam prośbę, Poklikasz w linki w tym poście?
    ♥Mój P.O.S.T - KLIIK ♥
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny post.:)
    Także obserwuję i komentuję.:)
    Pozdrawiam.;)
    http://bloggeest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja taki stan miewam rzadko i nie moge za bardzo się wypowiedzieć. Zapraszam do siebie moj blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. P.s. Na moim blogu nominowalam Cię do pewnej gry. Jesli nie chcesz sie bawic, uszanuje to. Wiecej szczegółów u mnie.
    Pozdrawiam ~ Milena

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. A gralas juz w the sims 4? :D
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sprobuj! Życze ci wytrwałości! :)
    Dziekuje ci za ten komentarz. Milutko mi sie az zrobilo ;3
    Hmm chcialabys zakupic lustrzanke? Polecam!
    Aparatem cyfrowym nie ma takich efektow :)
    Ciesze sie ze zostalas moja czytelniczka :)
    buziaczki

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobno wyszło dopiero simsy 4. :) Nie wiem czy dopiero ale niektórzy youtuberzy w to grają czyli Pointless blog i Zoella. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. życzę wytrwałości!
    ach jak ja dawno nie grałam w simsy :D
    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. No ciekawie tu u Ciebie i fajnie piszesz; )
    Na pewno będę odwiedzać częściej czekam na kolejny post ; )
    A ja zapraszam do Siebie ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Racja, są podobni do siebie :D

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeeejku dziekuje kochanie za twoj komentarz :)
    Widac ze byl prosto z serca ;3
    Jestem dumna ze mam taka czytelniczke jak ty ! serooo :)
    wlasnie dzis robilam zdjecia moich rysunków i jutro chyba wstawiam je na bloga to bedziesz miala okazje je zobaczyc :)

    perzesylam mnostwo buziakow ! ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny pomysl na bloga i notke nie spoykalam sie jeszcze z takim bede wpadala czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozytywne myślenie jest bardzo ważne! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. No dokładnie. Nie bylo to trudne :) Dziekuje kochana! Ty leć lepiej szukac swieczek i rob, bo moja swieczuszka idealnie ozdabia pokoj ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz racje, zawsze jest czas, ale ja potrzebowałabym go zbytnio wiecej a nie lubie przerywac wykonywanej czynnosci. Zreszta, stwierdzilam ze moje rysunki sa zwyczajne i nic tym nie osiagne w przyszlosci. Jakos checi zniknely.. przykre troche, ale czasami cos naskrobie ołowkiem tyle ze teraz nie sprawia mi juz tylu przyjemnosci jak kiedys.
    Jutro dodam kolejne rysunki ;3 Ciesze sie ze ci sie spodobaly ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne :D
    opuściłam ostatnio się w czytaniu ale obiecuje nadrobić <3
    zapraszam do mnie :*
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Już obserwuję ;) Ale iż skomentowałam twój post wczoraj to ino powiem świetny post :)
    kammma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post! Uwielbiam Jared'a Leto i tak jak Ty jestem fanką zespołu 30 seconds to mars. :)

    systematyczny-chaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawy post.! :-) http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy post.! :-) http://bloggeest.blogspot.com/2014/12/swieta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Napiszesz komentarz? Będzie miło, lecz czułabym się bardziej usatysfakcjonowana, jeśli zagości w nim trochę kreatywności, odwołania się do chociażby fragmentu notki. Zresztą co ja się będę rozpisywać - nasze słowa świadczą przecież o nas samych.