piątek, 2 maja 2014

Nowy początek

 Witam Was! Pragnę ponownie zacząć pisać na blogu i co za tym idzie mam nową koncepcję. Nie będę - przynajmniej jak na razie - pisać opowiadań, lecz chciałabym pisać wywiady z blogerami. Jednak to, czy uda mi się zrealizować ten cel zależy też od posiadaczy innych blogów, którzy zgodziliby się udzielać mi wywiadów. Przebieg ich będzie odnosić się m.in. do tematyki danych stron (o ile mi się uda, ponieważ nie zawsze będę zorientowana we wszystkich tematach), bieżących wydarzeń czy po prostu życia ich autorów. Spróbuję zatem wczuć się w dziennikarkę (jeśli wciągnie mnie to zajęcie może nawet zdecyduję się na takie studia ;)). 
 A tu jeszcze stary nagłówek, jako taki koniec z poprzednią fabułą. Kontynuować raczej nie będę, gdyż skasowałam już tych simów ze swojej gry trochę czasu temu:
 Może jeszcze krótko o nowym nagłówku; dwa cytaty w nim zawarte wypowiedzieli tacy wielcy filozofowie jak Sokrates i Kartezjusz, trzeci jak wiemy pochodzi z "Hamleta" Szekspira. Napis na samym dole ma pełnić niejako funkcję podsumowania, jest on napisany po łacinie i oznacza: najpierw żyj, a potem filozofuj. Wybrałam właśnie te fragmenty, gdyż są dla mnie dość ważne. Mogłabym teraz rozpisywać się szerzej o ich znaczeniu, ale nie wiem czy kogoś to zainteresuje. Jeśli jednak znajdzie się ktoś taki to wystarczy, żeby napisał w komentarzu, a ja potłumaczę wszystko w kolejnym poście. Dodatkowo dodam, iż interesuje mnie w pewnym stopniu filozofia i literatura.
 To tyle tytułem wprowadzenia. Teraz czas na pierwszy wywiad. Weźmie w nim udział: Nina Hajduk (printaress.blogspot.com). Podpisywać wobec tego będę jako "J" czyli ja i "N" - Nina. Ok, więc start:
J: Siema. Co tam słychać?
N: A no cześć. :3 Wszystko spoko, życie powoli się toczy, a tam?
J: U mnie w porządku. W ogóle dziękuję, że zgodziłaś się udzielić wywiadu. Dodam, iż jesteś pierwszą taką osobą. Mogłabyś się krótko przedstawić, opowiedzieć o swoich zainteresowaniach?
N: Nie ma za co. (: Przyjemność po mojej stronie. To ja tak krótko. Mam na imię Hania i mam 14 lat. Głównie interesuję się grafiką komputerową i wszystkim co związane z muzyką i tańcem. W przyszłości marze, żeby rozwijać się w tym kierunku. c:
J: Faktycznie da się zauważyć, że interesujesz się grafiką - choćby odwiedzając Twojego bloga. Można tam znaleźć wiele ciekawych dodatków. Jak zaczęła się Twoja historia z tymże rodzajem grafiki? Chciałaś po prostu ozdobić zdjęcia czy szukałaś może jakiegoś zajęcia?
N: Tak dokładnie to nie pamiętam zbyt wiele. Wiem, że wiele rzeczy, który wykonuję teraz stało się przez portal glitery.pl. Co do grafiki to zafascynował mnie, chyba, jeden blog z grafiką. Pomyślałam wtedy : Te dodatki są boskie, też chcę takie robić. No i do dzisiaj wykonuję grafikę. Może nie taką idealną, ale widzę poprawki. c:
J: Rozumiem. Muszę jednak przyznać, iż twoje prace zamieszczone na blogu są naprawdę dobre. Jest teraz majówka, jak wykorzystujesz ten czas? Tworzysz więcej grafiki, może spotkasz się częściej ze znajomymi?
N: Dziękuję. ;* Dzisiaj grafikę wykonywałam przez 5 godzin. -,- Ale to tylko przez to, że mam problemy z bloggerem, a dzisiaj wszystko było w porządku więc nie chciałam znowu czekać tygodni na dodanie postu i postanowiłam to wykorzystać. (: Majówkę staram się spędzać jak najaktywniej, ale czasami nie wychodzi z powodu lenia w 4 literach, ładnie ujmując. c:
J: No tak. Mamy wolne, więc można sobie poleniuchować - a co tam. Teraz jeszcze pytanie odnośnie dodatków, które dajesz na bloga; sama wybierasz gwiazdy, które na nich są czy może wykonujesz specjalne zamówienia dla danych osób?
N: No dokładnie. (: To zależy. Jeżeli mam propozycję to robię notki po kolei. Jak na dzień dzisiejszy mam wystarczająco zamówień, czyli wykonuję ją częściej dla innych, ale niestety rzadko widzę rezultaty mojej pracy. :c
J: Ja sądzę jednak, iż dobrze sobie radzisz. Poza tym jak to się mówi "trening czyni mistrza". Wspominałaś wcześniej, że lubisz także śpiewać oraz tańczyć. Masz zatem chyba swoje ulubione gatunki muzyczne lub wykonawców, prawda?
N: Dzięki. No tak, dlatego też widzę poprawę. (: A tu cię zdziwię. Mam kompletnie "rozrzutny" gust muzyczny. Jednego dnia podoba mi się jakaś piosenka, a 2 nie koniecznie. Zresztą to zależy od nastroju, bo przecież muzyka to uczucia. c: Najczęściej jednak sięgam po utwory rockowe, hip-hopowe, rapowe.
J: To dobrze, że nie ograniczasz się do jednego gatunku. Zgadzam się, muzyka pozwala nam się wyrażać. A masz jakieś swoje ulubione zespoły czy raczej tylko piosenki?
N: Z zespołów to mało. Jedynie co mogę wymienić to Bring Me The Horizon, a z pojedynczych osób to Z.B.U.K.U., Iggy Azalea, Eminem. ^^
J: Masz aktualnie jakiś kawałek, który "wpadł ci w ucho"?
N: Jak dla mnie jest on stary, ale genialny : Bring Me The Horizon - Shadow Moses.
J: Faktycznie niezła nuta, też ją lubię. Co do tańczenia to chciałabyś wiązać z nim przyszłość - masz już jakiś konkretny plan jakby to osiągnąć? A może już uczęszczasz na specjalne zajęcia?
N: Moimi hobby dzielę się raczej ze znajomymi. To z muzyką chciałabym wiązać przyszłość. Po końcu roku szkolnego wyjeżdżam za granicę i będę chodzić do gimnazjum artystycznego, gdzie jest tam jeden kierunek, na który chciałabym się wybrać, właśnie związany z aktorstwem, tańcem i muzyką. : )
J: To świetnie, życzę wobec tego sukcesów w rozwijaniu pasji. Nie zabieram Ci już więcej czasu. Jeszcze raz dziękuję, że zgodziłaś się wziąć udział w moim przedsięwzięciu.
N: Dziękuję i nie ma za co, miło było usłyszeć, że ktoś chce ze mną zrobić wywiad. Poczułam się jakbym już spełniła marzenia. ;d
Tak właśnie wyglądał mój pierwszy wywiad.
 Jako, że dziś jest 2 maja czyli dzień flagi RP, jutro zaś święto uchwalenia konstytucji 3 maja zamieszczam tu symbol naszej Polski:
 To już wszystko co zaplanowałam. Dziękuję za uwagę. :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na bloga ; ) Obserwuję .! i to koniecznie .
    Myślę , ze dużo osób chciało by wziąć udział w takim wywiadzie jak tutaj zamieściłaś.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga .;>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :

    >>ruthlesness.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że zaciekawiłaś mnie :D
    Super pomysł i mam nadzieję że uda ci się go pogłębiać a w przyszłości zrobisz z tym coś dla siebie ! :D

    zapraszam do mnie :
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, fajny wywiad :) hahaha... miałaś pomysł, inny niż inni i to mnie zaciekawiło . Fajnie, że takie coś powstało i myślę, że to będzie duży + dla ciebie. Ludzi będą chcieli mieć takie wywiady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wywiad, podoba mi się. :) Oby tak dalej. c:
    zapraszam do mnie:
    http://lexoniore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Mimo, że trochę nie w moim typie to bardzo mi się podoba. Weny życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Jeszcze takiego bloga nie widziałam :) Bardzo ciekawy jest..będę tu zaglądała :) I Love Queen z gliterków :)

    OdpowiedzUsuń

Napiszesz komentarz? Będzie miło, lecz czułabym się bardziej usatysfakcjonowana, jeśli zagości w nim trochę kreatywności, odwołania się do chociażby fragmentu notki. Zresztą co ja się będę rozpisywać - nasze słowa świadczą przecież o nas samych.