wtorek, 28 stycznia 2014

Powrót, zapowiedź nowej powieści

Witam serdecznie Was wszystkich. Po dość sporym czasie decyduję się znowu napisać. Mam aktualnie drugi tydzień ferii, a zatem więcej czasu wolnego (w pierwszym tygodniu trochę podróżowałam, a w tym jak na razie nie ruszam się z mojego miasta). Na blogu przestałam pisać, bo po prostu czułam, że nie sprawdzam się w tym - nie mam do tego talentu. Może faktycznie nie jestem w stanie przekazać wszystkiego zawsze tak dobitnie jak bym chciała (słowa są barierą), ale postanowiłam, iż to oraz inne moje problemy m.in. ze stylem języka nie przeszkodzą mi, nie będą mnie ograniczać. Zatem jak na chwilę obecną reaktywuję bloga. Będę zamieszczać na nim moją nową powieść (inna koncepcja niż ta poprzednia), nadal jednak będę dołączać do niej zdjęcia z The Sims 3 - dzięki nim będziecie widzieć moich bohaterów tak jak ja. Może podsumuję jeszcze to, co dotychczas tu pisałam: głównym motywem bloga była historia o życiu grupy studentów, daję tu stary nagłówek bloga, na którym są właśnie główni bohaterowie:
No to tyle na ten temat, teraz krótka zapowiedź mojej nowej powieści (wymyśliłam nawet tytuł: Podróż do prawdy):
Główny bohater - Heinz M. na początku będzie zastanawiał się nad sensem ludzkiej egzystencji, nie dojdzie jednak do pozytywnych wniosków. John Carter (jego kumpel z pracy) widząc stan psychiczny przyjaciela zachęca go, by ten wybrał się w podróż. Z czasem do jego wycieczek przyłączy się właśnie John oraz jego siostra Nancy Carter. Czy dzięki wyprawom w odległe tereny Heinz odzyska chęci do życia?
A teraz "sesja" tychże bohaterów:
Tyle starczy. Dodam jeszcze, iż pod koniec każdego postu będę podawać tytuł piosenki godnej według mnie wysłuchania. To na dziś polecam: Red - Fight Inside (taka rockowa nutka, tekst opowiada jak sam tytuł mówi o walce wewnętrznej - przypomina mi to niekiedy mój stan ducha haha).
Postaram się niedługo znowu napisać wpis, w którym to zmieszczę, że tak to określę pierwszy rozdział mojej powieści. Zmieniłam trochę swoje nastawienie od czasu, kiedy ostatni raz pisałam tu notkę - będę pisać, bo sprawia mi to przyjemność. To już wszystko czym chciałam się z wami podzielić. Do następnej notki. ;D

12 komentarzy:

  1. Interesujące ^^ Z chęcią poczytam ^^ Ja niestety nie posiadam The Sims 3, a szkoda, ale jakoś sobie bez nich radzę ^^ Zapraszam też na: http://metamorphoselife.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :) Właśnie zmotywowałaś mnie do zainstalowania The Sims 3 :) Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ;) właśnie naszła mnie ochota na zagranie w simsy

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy bloog :) uwielbiam simsy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Simsy <3 i nie mogę się doczekać Twojej nowej powieści ;* pozdrawiam :* Crystal. z glitery.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująco się zaczyna. Kocham The Sims 3 !! Będe wpadać. A blog jest śliczny, naprawdę. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Ja osobiście uwielbiam simsy i wydaje mi się, że będę do ciebie zaglądać częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przyznać, że bardzo fajny blog (:
    directionxxx z giltery.pl (:

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :D
    super wychodzi ci pisanie a do tego simowe zdjęcia nadają temu co sie czyta taki realny pogląd. można bez problemu przenieść się tam i utożsamić z bohaterami , to mi się podoba !! :D
    czekam na więcej ;****
    powodzenia w dalszym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ;) dobrze Ci wychodzi pisanie, przebija się Twój własny, niepowtarzalny styl i jeśli popracujesz jeszcze trochę to będzie świetnie ;)
    Mogłam się poczuć, jakbym była w środku akcji ;)
    Pozdrawiam, voℓℓey ℓove ;* z glitery.pl

    OdpowiedzUsuń

Napiszesz komentarz? Będzie miło, lecz czułabym się bardziej usatysfakcjonowana, jeśli zagości w nim trochę kreatywności, odwołania się do chociażby fragmentu notki. Zresztą co ja się będę rozpisywać - nasze słowa świadczą przecież o nas samych.