sobota, 12 października 2013

Wprowadzenie

Witam wszystkich na moim nowym blogu.
Warto by zacząć od wyjaśnienia nazwy; deszczpada:
1) kiedy dzień jest słoneczny ludzie wolą wyjść na miasto niż siedzieć przed komputerem i dobrze, jest już jednak jesień i deszczowe dni będą się nieuchronnie zbliżać, wtedy zachęcam do lektury tego właśnie bloga,
2) jest to hasło ostrzegające członków pewnej organizacji, o której jeszcze napiszę w innym poście,
3) trudno jest znaleźć nazwę na bloga, gdyż wszystkie najlepsze nazwy były już zajęte.
Drugi człon nazwy - 007 - pochodzi od nazwy fikcyjnego agenta wywiadu brytyjskiego MI6 James Bonda (PS. 007 - dwa zera z przodu oznaczają licencję na zabijanie, 7 to pewnie numer porządkowy). Dodam, że lubię oglądać filmy z Jamesem Bondem i jak na razie przeczytałam dwie książki o jego losach.
Kolejna rzecz, o której warto by wspomnieć to tematyka bloga. Zamierzam umieszczać tutaj moją opowieść o czwórce studentów, aby moglibyście sobie ich lepiej wyobrazić będę dodawać również ich zdjęcia z gry the sims 3 - to właśnie zdjęcie tej czwórki jest na nagłówku bloga. Posty będą też czasem zawierać informacje o bieżących wydarzeniach, recenzje filmów lub po prostu o tym co w danym czasie mnie zainteresuje. W wolnych chwilach tak jak każdy lubię posłuchać muzyki, więc pewnie podzielę się kiedyś z wami moimi ulubionymi piosenkami zwłaszcza z gatunku house czy electro. Myślę, że na razie tyle informacji wystarczy. Mam też nadzieję, że nie stracę chęci do pisania, nie chcę, żeby był to zarazem mój pierwszy i ostatni post (czasem szukam blogów o ciekawej dla mnie tematyce a tam często jest tylko jeden wpis, niech mój blog nie dołączy do ich grona).

8 komentarzy:

  1. ciekawie się zapowiada, życzę powodzenia i wytrwałości w pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, jestem ciekawa kolejnych wpisów ^^
    Ktosiek2

    OdpowiedzUsuń
  3. super ciekawie się zapowiada na pewno będę śledzić ten blog ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się zapowiada, życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :) /Teczucha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, ciekawie. Jeszcze bloga o simsach nie widziałam, więc może być fajny ; ) / niepojetnax3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie pisany blog, świetne są te zdjęcia.
    Ktosiek2

    OdpowiedzUsuń

Napiszesz komentarz? Będzie miło, lecz czułabym się bardziej usatysfakcjonowana, jeśli zagości w nim trochę kreatywności, odwołania się do chociażby fragmentu notki. Zresztą co ja się będę rozpisywać - nasze słowa świadczą przecież o nas samych.